DeDiKaSi - myms



2009
Well, to be honest, this video is my highest viewer for whole that i ever created.
maybe the song what make it very cool (unic Ft.)

Zaman berkelab, nilah cara aku potretkan isi2 emosi ia kedalam Video sebagai ingatan bersama.

Tidak mampu aku buat apa-apa, sebagai Exco Multimedia dan Kerohanian selama setahun lebih, kemudian developer kepada departmen Publisiti, this was a really something that i do, still, tanpa dorongan senior dan perbincangan dengan diorang,mungkin aku sekadar aku - dan aku still terkejut dengan persetujuan mereka.

Mungkin ini sahaja yang aku mampu lakukan sebagai kawan kepada mereka semua


i just love to describe what i feel,  'coloring' the video, pencil on paper and sometimes... wordy words in others mind.

KITA
Huhu, tanpa apa yang aku lalui bersama kalian, aku tak pasti kedudukan aku sekarang. paling kurang disaat ini, aku harap... aku mampu mengukir sesuatu yang bermakna buat kalian. kerana aku...
hanyalah lelaki yang singgah ditepian hidup  KALIAN.



& SEGALANYA
Apa yang ingin disampaikan...
" touch your work with your heart... not just your 'kederat' "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

INSTAGRAM FEED

@awenism